Het Keurmerk: een krachtige promotie-tool

Veel ondernemers in de transport- en logistieke sector hebben inmiddels kennis gemaakt met het Keurmerk Transport & Logistiek. Via schriftelijke informatie en regionale workshops hebben ondernemers zich kunnen oriënteren op het keurmerk.

TLN wil het keurmerk ontwikkelen tot dé kwaliteitsstandaard voor de branche. Veel ondernemers hebben belangstelling getoond voor het praktijkgerichte keurmerk. Met een nieuwe communicatiecampagne zet TLN het initiatief kracht bij.

Voor de verdere positionering van het Keurmerk Transport & Logistiek heeft TLN een aantal communicatiemiddelen ontwikkeld. Keurmerkhouders kunnen natuurlijk het logo van het keurmerk toepassen op hun eigen huisstijldragers zoals briefpapier.

Via de links op deze pagina beschikt u over aanvullende informatie of over een voorbeeld van het desbetreffende communicatie-instrument.

Daarnaast ontvangen keurmerkhouders een logo-instructie en een digitale versie van het keurmerklogo zodat de afbeelding ook in andere formaten en op andere huisstijldragers toegepast kan worden. Zo kunnen steeds meer uitingen van keurmerkhouders bijdragen aan de naambekendheid van het keurmerk. Verder maken mailings, een nieuwe brochure, advertenties en redactionele artikelen in diverse vakbladen onderdeel uit van de keurmerkcampagne.

 

Folders

• Folder voor keurmerkhouders Origineel Print
• Folder voor potentiële keurmerkhouders Origineel Print
     
• Folder Keurmerk Expertise (engels) Origineel Print
• Folder Keurmerk Future (engels) Origineel Print


Tot slot: wanneer voldoende ondernemers zich op het keurmerk hebben kunnen voorbereiden, zal de communicatie verbreden ook naar klanten en relaties van bedrijven in transport en logistiek.